Надрукувати

ВИРОБНИЧА ПРАКТИКА В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ 

для здобувачів вищої освіти ІІ курсу 22 та 23 груп заочної форми навчання

  10 квітня відбувся захист виробничої практики в початковій школі здобувачів вищої освіти ІІ курсу 22 та 23 груп заочної форм навчання факультету початкової освіти спеціальності 013 Початкова освіта, які проходили практику з 20 лютого 2023 р. по 2 квітня 2023 р.

  Груповим керівником 22 групи було призначено канд. пед. наук, доцента кафедри фахових методик та інноваційних технологій у початковій школі Лоюк Оксану Вікторівну.

  Груповим керівником 23 групи було призначено канд. пед. наук, доцента кафедри фахових методик та інноваційних технологій у початковій школі Грітченко Тетяну Яківну.

110

12

  Практична підготовка здобувачів вищої освіти факультету початкової освіти є обов’язковим складником їх професійної підготовки, необхідною для здобуття ними першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, та має за мету набуття здобувачами вищої освіти професійних компетентностей.

  Мета практичної підготовки полягає в: ознайомлені здобувачiв вищої освіти iз особливостями органiзацiї освiтнього процесу в Новiй українськiй школi; формуванні фахової компетентності, професійної майстерності майбутніх фахівців щодо реалізації знань та умінь, необхідних для організації роботи з учнями молодшого шкільного віку в реальних умовах.

  Каріна Білега представила презентацію про свою роботу вчителем:

13

14

15

  «Я вкотре переконалася, що професія вчителя – це правильний вибір у моєму житті - додала Каріна на завершення своєї презентації.

  Величко Інна: «Діти – нашe майбутнє, і завдання вчитeля – створити сприятливe освітнє сeрeдовищe для виховання справжніх патріотів і громадян України. Завдяки цій практиці я зрозуміла, що обрала вірний шлях у своєму житті».
16

17

18

  Олена Геляка поділилася своїми враженнями від проходження практики: «Дякуючи цій практиці, я зрозуміла, що хотіти і бути вчителем – це зовсім різні речі. Не так просто зацікавити дітей і завжди тримати їхню увагу. Вчитель має бути цікавим, креативним, винахідливим – діти це люблять».
19

  Марія Дмитришина  - «Оскільки проходження виробничої практики було насичене позитивними емоціями, я зрозуміла, що не помилилася із вибором своєї професії. За період практики я отримала досвід спілкування з дітьми, можливість відчути себе справжнім вчителем. Навчати дітей – це моє покликання!»

20

21

  Захарченко Віта - вчитель початкової школи, підготувала презентацію про свою роботу.

22

23

24

  Хребтієвська Тетяна поділилася методами, які виростовує на уроках в початковій школі.

25

26

  За період проходження практики здобувачі вищої освіти виконали наступні завдання практики:

         ознайомитися з основними напрямами та змістом педагогічної діяльності;

Практиканти поділилися своїми враженнями від виробничої практики, а здобувачі вищої освіти, які працюють вчителями початкової школи поділилися своїм досвідом роботи.